आन्दोलन फिर्ता नलिए म मोर्चाका नेताहरुको पोल खोलिदिन्छुः सुजाता

काठमाडौ, १६ पुष । नेपाली काग्रेसकी नेतृ सुजाता कोइरालाले मधेसी मोर्चाले नाकाबन्दीसहितका आन्दोलनका कार्यक्रम फिर्ता नलिए मोर्चाका शिर्ष नेताहरुको पोल खोलिदिने चेतावनी दिएकी छिन ।
आईतावर हिमालय टेलिभिजनमा प्रशारण हुने ‘ धमलाको हमला’ कार्यक्रमको लागि ऋषि धमलासँगको
कुराकानीमा उनले भनिन,‘  उपेन्द्र महतो, राजेन्द्र महतो, महन्थ ठाकुर र महेन्द्र यादवको मधेसमा केही छैन । यीनीहरुले केही गर्न सक्दैन । मलाई उपेन्द्रले फोन गरेर गिरिजाप्रसाद कोइरालाले गरेको सहमति कार्यान्वयन भएन तपाई के हेरेर बस्नु भाको छ भनेर सोधे । मैले भने के सम्झौता भएको थियो । उनले आठ बुँदे कुरा गरे । मैले आठ बुँदेमा के के छ भनेर सोधे । उनले केही जवाफ नै दिन सकेनन । आठ बुँदेमा के छ मलाई पनि थाहाँ छैन भनेर उम्किए । यादवले समावेशी समानुपातिक, जनसंख्याको कुरा मात्रै गरे । अब पनि आन्दोलन फिर्ता लिएर नाका नखोले सबैको पोल खोलिदिन्छु । को कहाँबाट सञ्चालित छन सबै मलाई थाहाँ छ । ’
सुजाताले आगामि महाधिवेशनमा पार्टी नेतृत्वको चयन सर्वसम्मतमा नहुने दावी गर्दै पार्टी सभापतिको लागि जो सुकै मैदानमा आए पनि आफू प्रतिष्पर्घा गर्न तयार रहेको स्पष्ट पारिन ।
उनले भनिन,‘ सुशील दाले सक्नु हुन्न । उहाँ विरामी हुनु हुन्छ । उहाँलाई स्वास्थ्यले साथ दिदैन । सक्रिय रुपमा कार्य गर्न पनि सक्नु हुन्न । उहाँले अब मलाई सहयोग गर्नु पर्छ । कोइराला परिवारमा सुशील दापछि को मै हुँ । म पार्टी हाक्न सक्छु, ममा क्षमता छ । समय अुनसार काम गर्न सक्ने दुरदृष्टि पनि छ । टिम पनि छ । यूवा पुस्ता, महिलाको समर्थन मलाई छ ।’
सुजाताले सुशील कोइरालाले समर्थन गरेपछि आफूले शेरबहादुर देउवा र रामचन्द्र पौडेललाई भेटेर अब आफूलाई समर्थन गर्न आग्रह गर्ने जानकारी पनि दिईन ।
उनले चीनसँग आफ्नो राम्रो सम्बन्ध भएको र चीनले बोलाईरहने भएकोले बारम्बार आफू चीन जाने गरेको बताउँदै नेपाल र चीनवीचको सम्बन्ध अझै राम्रो र बलियो बनाउनु पर्ने तर्क गरिन ।
reportersnepal
Labels:

Post a Comment

Politics etti bolu Aja putri kashki,

MKRdezign

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget